Alla inlägg under december 2010

Av Elin - 15 december 2010 22:42

Jaha, då var det onsdag kväll och vad har hänt idag då??
Det har inte hänt så jätte mycket, men jag har fixat ganska mycket med mammas julklapp!! :D Imorgon är det tänkt att jag ska plugga, för på fredag åker jag ut på mer äventy denna gång till Örebro!!


JAG VILL SÅ GÄRNA SÄGA VAD JAG HAR KÖPT TILL MAMMA, MEN HON LÄSER IBLAND MIN BLOGG, SÅ DET FÅR BLI EFTER JULAFTON!! :P


Bjuder på en bild från i måndags på Linda!

  

Av Elin - 14 december 2010 21:48

Har inte hunnit eller kommit ihåg att blogga om igår, men nu gör jag det!!

Kom iväg igår vid halv 2, var framme i Valbo vid kvart i 4. Gick runt på Media Markt i en halv timme, innan Anna, Lollo, Malin och Tobias kom. När dom hade kommit ställde vi oss vid scenen, och väntade på att de skulle komma!! Anna P kom också lite senare, hihi, hon hann eftersom Idolerna kom kl 17.15, istället för 17. Det hade blivit ett missförstånd nånstanns.


Iallafall så började Linda och sjunga en egen sång, shit va bra hon är!! Efter Linda var det Weises tur, han var bra! Efter Weise var det Linneas tur, och där kan man kalla känsla, så duktig!!! Och efter Linnea var det Olles tur, alltid lika duktig!!

Sen var det dags för signering, och där var det flumm på hög nivå, lägger upp ett klipp här nere så får ni se!! xD

Efter det så gick jag, Malin och Anna P bakom för att få en till skymt av dessa knasiga idoler, och dom kom ut tillslut! Olle och Weise var väldigt roliga, och härmade Geir! TJÄRLEK!! :)


Här kommer lite bilder också!   

         



    


  


Det var gårdagens äventyr!!

Av Elin - 13 december 2010 13:08

Idag har jag inte gjort så mycket.

Det var meningen att jag skulle gå upp och kolla på Lucian på tvn, men jag var för trött för att gå upp! Har även hunnit plugga lite!


Snart ska jag åka iväg till Valbo och se Olle, Waise och Linnea, men tydligen ska Linda Varg också dit, det stod på hennes blogg. Så vi får se helt enkelt vilka idoler som är där!!!


Jag skriver mer imorgon eller ikväll om dagens äventyr!!

Av Elin - 12 december 2010 14:06

Idag har jag pluggat på min uppgift i psykiatrin, sen vid 16 ska jag iväg och jobba!!! :) Imorgon ska jag åka till Valbo en sväng och se Olle, Waise och Linnea!!!  Ska bli roligt!


Shit, det är lucia imorgon, va fort det går!!! Och inte har jag handlat en enda julklapp heller.:/ Måste till Kupolen nån dag och fixa det!!

  

Av Elin - 11 december 2010 15:52

Idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lungt, pluggat lite! Grattis Jay till segern igår!!


Nu snart ska vi åka till Borlänge och se Lyckan, Kärleken och Meningen med livet!!!  


Av Elin - 10 december 2010 19:26

FINAL ikväll!!!!!!!! :D

Vem vinner tror ni??????? Jay eller Minnah?
  

Av Elin - 10 december 2010 12:15

Jag heter Elin Johanna Andersson-Dammert (Dammert är finskt, kommer från min farfar) och jag bor i en "håla" som heter Mockfjärd, bor drygt 3000 personer här. Det sämsta med att bo i en liten by är att alla känner alla och det skapar lätt rykten och så vidare. Det bästa är väl att det är lungt och skönt när man kommer hem igen efter att ha varit iväg en längre tid.


Jag föddes i Falun och var även bosatt där i 9 år tills vi flyttade hit till Mockfjärd. I det huset jag bor i nu bodde min mamma när hon var liten, så huset har gått i arv! Orsaken till att vi flyttade till Mockfjärd, var bla. att jag blev ganska mobbad, och skolan gjorde inget, och sen är det lite annat också.


Musik och "idoler" är en del av mitt liv just nu, men när jag åker på signeringar runt om i Svealand, så är det inte bara pga av artisten/artisterna, utan också för att träffa kompisar, för om jag ska vara ärlig så har jag inte så jätte många kompisar här i Mockfjärd, så det är nog därför jag åker på signeringar också.


Jag har även en hund som heter Zack, jag vet inte vilket ord jag ska beskriva han med. Han är en väldigt personlig hund som är väldigt kärvänlig, men han är inte så extremt väluppfostrad, så han lyssnar när han vill! 


På gymnasiet gick jag Industriprogrammet med 14 st killar, så det var ganska tufft ibland, men jag gjorde ett val och jag tog studenten 2009. Kan nog säga att jag blev stärkt av att gå där, men det är inget jag vill hålla på med. Så i slutet av augusti 2009 började jag omvårdnadsprogrammet på Komvux, och nu i oktober blev jag klar undersköterska! Jag söker jobb, samtidigt som jag har ett timvik på Hemtjänsten i Gagnef. Har även sökt till Sjuksköterskeprogrammet på flera olika högskolor/universitet nu i vår, får se hur det går då!

Det var lite om mig!!

Av Elin - 10 december 2010 10:50

Gaaaaaaah, lägger ner pluggandet idag tror jag, kommer verkligen ingenstans.
Får ta hjälp av mamma imorgon, eftersom hon faktiskt har jobbat med vårdplaneringar m.m Det blir kaos i mitt huvud när jag inte kommer någonstans, och då är det bättre att lägga ner och börja om imorgon istället.  Ska gå ut och få lite luft tror jag, så kanske det känns lite bättre!


Vet inte om det händer så mycket i helgen, ska jobba igen på söndag iallafall!!


Jag, Pär och Alicia på Sommarkrysset den 7 augusti!
  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards