Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

HEEEEEEEEEEEEEEJ!

Av Elin - 2 februari 2011 15:58

Det var inte igår! Jag har inte bloggat sedan den 15 december! Fy skäms!

Nej, men som vanligt så går allt i perioder, och nu kanske jag skriver lite vad som har hänt/händer, men förvänta er inget!!

Iallafall, vad har hänt sedan sist? Ja, det har varit julafton, nyårsafton, jag jobbade som en tok i jul, så någon riktig julkänsla fick jag inte. Men det var mysigt ändå!

Sen på mammas födelsedag fick jag beskedet att jag kom in i Norrköping, på Sjuksköterskeprogrammet! Så sedan 1 vecka+4 dagar har jag bott i Norrköping!
Började skolan den 24 januari, och sedan har det rullat på med information, föreläsningar och nollning under nästan varje dag/kväll! Och klassen är väldigt bra, tror dessa 3 år kommer bli bra!


Nu under denna vecka och förra veckan har jag bott hos en kompis på Dalkarlen, alias DK. Hon har en liten lägenhet på 28 m2 och imorgon kväll kommer mamma och pappa ner, och jag ska få mitt eget lilla studentrum! Det är typ Norrköpings häftigaste byggnad, ska bo i ett gammalt vattentorn, och det är högst upp, på 13:e våningen!!! Kan ta lite bilder sen när jag har inrett mitt rum!

Det var allt för mig just nu!
;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 5 mars 2012 15:32


Nu på lördag är Danny med i finalen av Melodifestivalen 2012, och han gör det med dunder och brak! Hans neondräkt är något nytt för Sverige och jag hoppas verkligen det går hem i stugorna! Alla tjatar ju om Loreen och jag börjar bli trött på alla Lor...

Av Elin - 16 februari 2012 13:00

  Gå med i gratisbio och få gratis presentkort och biobiljetter!!! ...

Av Elin - 10 maj 2011 12:12


Jaa, nog var det en evighet sedan jag bloggade sist, men det går upp och ner! Imorgon har jag min omtenta i HEL, den muntliga delen. Tror det går bättre än förra gången då ämnet är intressantare. I helgen var jag i Ingelsta (Norrköping) där dom hade ...

Av Elin - 22 mars 2011 17:03


Jag har fått den stora äran att promota att E.M.D kommer till Norrköping den 2 april!!Så Den 24:e mars är det turné premiär på vårens konserthusturné i Sverige där de själva står för instrumenteringen. Sedan starten 2008 har E.M.D. haft stora framgån...

Av Elin - 15 december 2010 22:42


Jaha, då var det onsdag kväll och vad har hänt idag då??Det har inte hänt så jätte mycket, men jag har fixat ganska mycket med mammas julklapp!! :D Imorgon är det tänkt att jag ska plugga, för på fredag åker jag ut på mer äventy denna gång till Örebr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards