Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Min nya blogg!!

Av Elin - 3 december 2010 17:30

Nu har jag startat en ny blogg, och jag ska försöka blogga varje dag!! Igår var jag iallafall i Norrköping och hälsade på Mariella! Tack för denna gång, vännen! <3

Norrköping var det ja, grabbarna (E.M.D.) hade ju signering, det var mysigt att få träffa dom igen, iallafall Danny. Erik och Matte sa inte så mycket.

Vi fick en liten egen pratstund med Danny i Norrköping, han var lite ledsen för att de som skriver recentionerna för skivan inte förstår vad låtarna betyder för dom!


Och apropå skivan, helt underbara och personliga låtar! Bra jobbat killar!

haha, sen fick jag och Mariella en impulsiv idé, så vi sprang ner till tågstationen och tog ett tåg till Linköping! Haha, vi hade ingen aning vart Gränden låg, så vi frågade en gubbe, han var väldigt vänlig och visade oss vägen dit!

Det var mycket mer folk i Linköping, så det tog ett tag innan vi kom fram till scenen, men vi ställde oss inte i kön på en gång.
Highfivade med Danny, som blev glad att se oss igen!
Haha, det bästa kommer på signering nr. 2!


Jag kommer fram till Matte, som sitter först, vi snackar lite och så säger jag: Men Matte, vet du, vi sprang hit! (haha, jag menade ju såklart från tågstationen!) M: VAAAAA? FRÅN Norrköping? Det var väldigt snabbt!!!

Sen efter signeringen skulle alla ha kramar och pussar från Danny, som han ställde upp på. Sen skulle de gå ut, och så blir det bilder och mer kramar, men Matte och Erik flyr in i bilen ganska snabbt. Sen det sista Danny gör är att krama mig och Mariella en GÅNG till, haha, han var väldigt kramsjuk igår! Sen säger han: Ska ni åka hem till Norrköping nu? haha, ni är sjuka! Jag skulle bara skoja med han och säger: Men vi kan ju åka med er dit? D: (Jätte seriös) Tyvärr, det finns inte plats i bilen!



  


 
 
Mariella

Mariella

3 december 2010 18:07

Tack själv! :D

http://www.ooellaoo.blogg.se

 
Ingen bild

Maritza

3 december 2010 18:17

Åh vad mysigt! :)♥

 
Martina

Martina

3 december 2010 18:25

åhh verkar varit myyyys! :)) ♥

http://www.aanitram.blogg.se

 
Mariella

Mariella

3 december 2010 20:53

Sv: aaa, det var det :D

http://www.ooellaoo.blogg.se

 
Lena

Lena

8 december 2010 12:26

Fina bilder, det låter som en jättemysig dag! Men kritiker får ju betalt för att skriva elaka saker om skivor/filmer. Strunta i det liksom...Det är fansen som köper inte dom! :)

http://www.lenasplanet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 5 mars 2012 15:32


Nu på lördag är Danny med i finalen av Melodifestivalen 2012, och han gör det med dunder och brak! Hans neondräkt är något nytt för Sverige och jag hoppas verkligen det går hem i stugorna! Alla tjatar ju om Loreen och jag börjar bli trött på alla Lor...

Av Elin - 16 februari 2012 13:00

  Gå med i gratisbio och få gratis presentkort och biobiljetter!!! ...

Av Elin - 10 maj 2011 12:12


Jaa, nog var det en evighet sedan jag bloggade sist, men det går upp och ner! Imorgon har jag min omtenta i HEL, den muntliga delen. Tror det går bättre än förra gången då ämnet är intressantare. I helgen var jag i Ingelsta (Norrköping) där dom hade ...

Av Elin - 22 mars 2011 17:03


Jag har fått den stora äran att promota att E.M.D kommer till Norrköping den 2 april!!Så Den 24:e mars är det turné premiär på vårens konserthusturné i Sverige där de själva står för instrumenteringen. Sedan starten 2008 har E.M.D. haft stora framgån...

Av Elin - 2 februari 2011 15:58

Det var inte igår! Jag har inte bloggat sedan den 15 december! Fy skäms!Nej, men som vanligt så går allt i perioder, och nu kanske jag skriver lite vad som har hänt/händer, men förvänta er inget!!Iallafall, vad har hänt sedan sist? Ja, det har varit ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards