Alla inlägg under mars 2012

Av Elin - 5 mars 2012 15:32

Nu på lördag är Danny med i finalen av Melodifestivalen 2012, och han gör det med dunder och brak! Hans neondräkt är något nytt för Sverige och jag hoppas verkligen det går hem i stugorna! Alla tjatar ju om Loreen och jag börjar bli trött på alla Loreen-fans som bara hackar ner på D. Varför hacka på någon som är så sjukt duktig och begåvad. Tror dom är hotade av hans låt. Jag hoppas verkligen för Ds skull att han vinner iår, då han kom 2:a förra året och hans låt kan slå stort ute i Europa. Och därför är det också bra för honom att vinna, för att få ut mer av sin musik och visa vad han går för!

 

Så nu kära Sverige gör vi så att det blir AMAZING-feber i varje hem!

 

 

Jag har nu varit ett "fan" av Danny i 5 härliga år, och jag är så sjukt glad över hans framgångar, och nu snart tycker jag det är dags för D att fara ut i världen och sjunga ut sin musik från Texas i USA till Sidney i Australien. För jag tror verkligen han kan slå ute i den stora musikvärlden!

 

<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards